środa, 8 maja 2013

Prolog

Czym jest szczęście? Możemy spotkać się z wieloma definicjami tego pojęcia, lecz zawsze natrafiamy na te same słowa. Zadowolenie. Bezgraniczna radość. Euforia. 
Szczerze, to mi nigdy nie było dane zaznać choć odrobiny tego uczucia. Tak już jest w moim życiu, zawsze mnie zaskakiwało, lecz nie w taki sposób jaki bym chciała. Problemy, łzy, smutek.. Tak wygląda moja codzienność. To tak, jakby nade mną ciążyło fatum, które powoduje, że radość omija mnie szerokim łukiem. Czy tak będzie przez całe moje życie? Nie wiem. Jestem pewna jedynie tego, iż ten malutki promyk Słońca, który przebił się przez wszystkie krążące nade mną chmury obróci moje życie i nada mu nowy sens. Przyznam, że z początku był lekko irytujący.. Tylko trochę. A na imię miał Jay...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz